Nová kampaň podpoří "barevno" od značky PRIMALEX
24.6.2010 - Novou, intenzivní kampaň značky PRIMALEX tvoří celkem 47 barevných celostran. Na nich se opakuje čtveřice nápaditých vizuálů inspirovaných zdánlivě běžnými věcmi kolem nás. Každý z vizuálů oslovuje jinou cílovou skupinu a je navržen na míru časopisu, ve kterém se objeví. Cílem kampaně je inspirovat zákazníky prostřednictvím atraktivních barevných kombinací pro interiéry a zároveň jim nabídnout praktického pomocníka pro plánování barevného řešení interiérů.
Nová kampaň podpoří “barevno“ od značky PRIMALEX
Novou, intenzivní kampaň značky PRIMALEX tvoří celkem 47 barevných celostran. Na nich se opakuje čtveřice nápaditých vizuálů inspirovaných zdánlivě běžnými věcmi kolem nás, jako jsou sladkosti, klubíčka provázků nebo světla na taneční párty či zádumčivá podvečerní obloha. Každý z vizuálů oslovuje jinou cílovou skupinu a je navržen na míru časopisu, ve kterém se objeví. Plán zahrnuje nejdůležitější tištěné tituly, které český mediální trh nabízí. Inzeráty v časopisech a magazínech doplní bannery na portálech Seznam.cz a Idnes.cz. První inzeráty se objevily začátkem června, kampaň bude probíhat až do začátku července.
Vzory barevných vizuálů:
"Fialkový sen" ke stažení na kliknutí zde: Primalex Fialkovy sen.pdf
"Limetková džungle" ke stažení na kliknutí zde: Primalex - barevno, limetkova dzungle.jpg
"Tichá savana" ke stažení na kliknutí zde: Primalex Ticha Savana.pdf
"Večerní siesta" ke stažení na kliknutí zde: Primalex Vecerni siesta.pdf
PRIMALEX je, díky více než třem stovkám kolorovacích center v České republice a třem velmi úspěšným řadám obarvených emulzí, leaderem v oblasti barevného řešení interiérů. „Uvědomujeme si, že mnoho našich zákazníků má s výběrem kombinací odstínů pro interiér malé, případně nebo ne zcela dobré, zkušenosti, říká Petr Kavalír, Brand Manager značky PRIMALEX a pokračuje: „Proto jim nabízíme inspiraci s barvami v té nejpříjemnější podobě – v podobě vizuálů, kterými se mohou nechat zlákat, a konkrétním tipem, jak si mohou sami vyzkoušet kombinování barev.“ Každý inzerát totiž ukazuje barevné řešení interiéru pomocí nového programu s názvem COLORDESIGNER, který je nově umístěn na stránkách www.primalex.cz.
Nové vizuály PRIMALEX čerpají z harmonických barevných kombinací věcí, které se běžně kolem čtenářů objevují, a tyto kombinace nápaditě přenášejí do možných barevných kombinací v interiéru. Ženským časopisům je určen především vizuál „Fialkový sen“, kde hravá kombinace odstínů vychází z barev vysypaných slaďoučkých bonbonů. Pro tituly o bydlení je připraven především vizuál „Večerní siesta“, který zobrazuje podvečerní ticho, klid a pohodu. V dalších titulech se pak objeví ještě „Tichá Savana“ laděná do etno stylu (např. tituly sportovní) a „Limetková džungle“ (např. společenská média), která zaujme především mladé čtenáře. Jak již bylo uvedeno, tiskový plán zahrnuje nejdůležitější tituly různých několika různých oblastí, a to například tituly pro ženy, společenská média, TV magazíny a suplementy deníků nebo tituly o bydlení a životním stylu.
Cílem kampaně je inspirovat zákazníky prostřednictvím atraktivních barevných kombinací pro interiéry a zároveň jim nabídnout praktického pomocníka pro plánování barevného řešení interiérů. Nový program pro navrhování barevných kombinací s názvem “COLORDESIGNER” lze najít na www.primalex.cz. Kampaň značky PRIMALEX mediálně zajišťuje agentura Kristian, kreativní návrhy připravila agentura LOOSERS.
Cech malířů a lakýrníků ČR - Nýdlová Barbora, 24.6.2010, 15:33
zpět | nahoru