Hlavní menu

Přihlášení

Přihlašovací jméno / e-mail + heslo
Zapomněli jste heslo? Nechte si heslo zaslat na e-mail. Pokud nemáte přístupové údaje a jste členem Cech malířů, lakýrníků a tapetářů ČR, kontaktujte správce serveru.

Sídlo Cechu:
SEKRETARIÁT

informační centrum

Cech malířů, lakýrníků a tapetářů ČR

AUTORIZOVANÁ PROFESNÍ ORGANIZACE

Učňovská 1 (1.patro)
190 00 Praha 9
tel:     266 106 572 
mob.: 777 02 04 03

e-mail: info@cmlt.cz

www: www.CMLT.cz 

zastávka "Spojovací" -

budova SOŠ Jarov

Registrace vedená :

Městský soud Praha, spisová značka L 12982

Ič: 266 02 032

Dič: CZ26602032

 

GPS souřadnice:

N-50°5'30.22"

E-14°30'1.572" 

 

Správce serveru:
T-Centrum.CZ, a.s.
www.tradecentrum.cz
tradecentrum@t-centrum.cz
Tel./fax: +420 267 132 417
Jste zde: Hlavní stránkaAktuality Logo PRIMALEX je barevnější, modernější a dynamičtější

Logo PRIMALEX je barevnější, modernější a dynamičtější

28.6.2010 - PRIMALEX mění své logo. Z původního loga zachovává červené provedení názvu značky a zasazuje jej do blízkosti barevného světa značky PRIMALEX prezentovaného třídimenzionální "zeměkoulí" v nových pestrých barvách brandu. Ty jsou přeneseny také do nového sloganu, který zní "Prostor pro nápad".  

 

Logo PRIMALEX je barevnější, modernější a dynamičtější

 

PRIMALEX, vedoucí značka v oblasti nátěrových hmot na českém trhu, mění své logo. Důvodem je jasně sdělit všem zákazníkům, že Primalex už dávno není pouze synonymem pro bílou interiérovou barvu, ale je plně kompetentní také v oblasti barevných nátěrů.

Tradiční logo bude po více než 20 letech, během kterých doznalo jen minimálních úprav, nahrazeno modernějším. Z původního loga zachovává červené provedení názvu značky, na druhou stranu však právě tento prvek výrazně modernizuje a dynamizuje a zasazuje jej do blízkosti barevného světa značky PRIMALEX prezentovaného třídimenzionální „zeměkoulí“ v nových pestrých barvách brandu. Ty jsou přeneseny také do nového sloganu, který zní „Prostor pro nápad“.  Nové logo je přesně takové, jak se PRIMALEX cítí – je veselejší, dynamičtější a hlavně barevnější než kdykoliv předtím. 

 

“Potřebu změny loga vzhledem k budování image značky PRIMALEX si uvědomujeme již delší dobu,“ uvádí Petr Hlaváček, Marketing Director ze společnosti PPG  Architectural Coatings  a doplňuje: „Jedním z impulsů pro změnu byly také výsledky rozsáhlé studie, kterou pro nás realizovala společnost GfK v závěru loňského roku. Během ní bylo osloveno 2000 respondentů z České republiky a 1000 respondentů ze Slovenska. Z výsledků vyplynulo, že ačkoliv je v současné době PRIMALEX, díky více než třem stovkám kolorovacích center v České republice plus 120 centrům na Slovensku a třem velmi úspěšným řadám obarvených emulzí, leaderem v oblasti barevna, bývá konzervativnější veřejností spojován především s technicky dokonalým a kvalitním, ale  bílým, řešením interiérů.“

 

Kromě podpory barevna by mělo nové logo vycházet vstříc i novým zákazníkům. „K loajálním konzervativnějším zákazníkům, by tak měli přibýt noví zákazníci, které zajímá interiérový design a kteří doma nemalují jen proto, aby tam měli čisto,“ usmívá se Petr Hlaváček. Tito lidé do interiéru přenášejí své životní postoje a nálady, realizují nejrůznější nápady a zkoušejí nové trendy – takové se nově snaží PRIMALEX oslovit. Zároveň ale stále hovoří ke stávajícím zákazníkům tím, že respektuje a vnímá dlouholetou tradici, která za značkou leží, a tuto tradici nepopírá.

 

Jaké je nové logo?

Jak už bylo řečeno, je především modernější a barevnější. Tradiční červené kapitálky ale nyní působí plasticky, písmo je užší a elegantnější. Použitý tmavší odstín červené působí exkluzivnějším dojmem a zároveň umožňuje vyniknout barevné „zeměkouli“ ve své blízkosti.  Ta představuje svět značky PRIMALEX plný barev, krásy a emocí. Jeho barevnost jakoby evokovala náladu, kterou si kdokoliv může díky výrobkům se značkou PRIMALEX jednoduše přenést i k sobě domů. Tuto náladu podporuje také nový slogan „Prostor pro nápad“. Text i jeho barevnost odpovídající „zeměkouli“ jakoby nabízely všem, kdo jej čtou, obrovskou příležitost, ba dokonce výzvu, k realizaci svých snů, nálad a nápadů.

 

Představení nových log PRIMALEX:

 

 

 

 

           před 35 lety 

 

 

 

 

 

 

 

 před 25 lety

 

 

 

 

 

 

  nyní

 

 

 

 

Autorem nového loga je Tomáš Salamon z bratislavské agentury IQ DESIGN Studio.

 

„Proces nahrazování původního loga novějším je, v oblasti vnitrofiremní, nadlinkové a podlinkové komunikace, prakticky kompletně realizován. Zbývá změna obalů výrobků, která bude probíhat postupně tak, jak budou vyprodávány výrobky se starším logem,“ doplňuje Petr Hlaváček.

 

 

Cech malířů a lakýrníků ČR - Nýdlová Barbora, 28.6.2010, 14:00

zpět | nahoru