Hlavní menu

Přihlášení

Přihlašovací jméno / e-mail + heslo
Zapomněli jste heslo? Nechte si heslo zaslat na e-mail. Pokud nemáte přístupové údaje a jste členem Cech malířů, lakýrníků a tapetářů ČR, kontaktujte správce serveru.

Sídlo Cechu:
SEKRETARIÁT

informační centrum

Cech malířů, lakýrníků a tapetářů ČR

AUTORIZOVANÁ PROFESNÍ ORGANIZACE

Učňovská 1 (1.patro)
190 00 Praha 9
tel:     266 106 572 
mob.: 777 02 04 03

e-mail: info@cmlt.cz

www: www.CMLT.cz 

zastávka "Spojovací" -

budova SOŠ Jarov

Registrace vedená :

Městský soud Praha, spisová značka L 12982

Ič: 266 02 032

Dič: CZ26602032

 

GPS souřadnice:

N-50°5'30.22"

E-14°30'1.572" 

 

Správce serveru:
T-Centrum.CZ, a.s.
www.tradecentrum.cz
tradecentrum@t-centrum.cz
Tel./fax: +420 267 132 417
Jste zde: Hlavní stránkaAKCE Pozvánka na XI. VALNOU HROMADU - volební

Pozvánka na XI. VALNOU HROMADU - volební

16.2.2012 - Vážení členové cechu, tímto bychom Vás chtěli pozvat na XI.Valnou hromadu, která se koná v sobotu 14. dubna 2012 od 8.00 hod. ve slavnostním sále firmy Zemědělská a.s. v Čejkovicích u Hodonína.

 

Pozvánka na XI. VALNOU HROMADU - volební

 

 

                      

Vážení členové cechu,

 

            tímto bychom Vás chtěli pozvat na XI.Valnou hromadu, která se koná v sobotu 14. dubna 2012 od 8.00 hod. ve slavnostním sále firmy Zemědělská a.s. v Čejkovicích u Hodonína.

 

Mapa ZDE 

GPS souřadnice: 48°53'45.999"N, 16°56'18.751"E

Adresa: Zemědělská a.s. Čejkovice, Bílovická 950, 696 15 Hodonín, Čejkovice

Doprava vlakem z Prahy: Vlaky Praha -  Hodonín - VH.doc (dokument MS Word)Vlaky Praha - Hodonín - VH.doc

 

Valná hromada je nejvyšší orgán Cechu malířů a lakýrníků ČR a letos se navíc volí Rada cechu a Kontrolní a revizní komise. VH určuje další vývoj a dění v cechu, proto účast na ní je nejen Vaším právem, ale téměř i povinností. Letos se bude opět hlasovat ve velmi závažné věci - „ukončení členství pro neplnění motivačního programu a pozdní platby čl. příspěvků“. Všichni členové, kteří tento program neplní (mají „0“ bodů) nebo platili pozdě čl. příspěvky, mají možnost své jednání vysvětlit před Vámi na VH a Vy pak rozhodnete hlasováním o jejich dalším působení v Cechu. Vezměte i kandidáty.
      

Opět připomínáme, že pro všechny členy platí možnost kontroly účetnictví a hospodaření cechu, včetně nahlédnutí do všech dokumentů a dokladů předkládaných na VH. Toto je možné kdykoliv po domluvě na sekretariátu cechu již 14 dní před VH. Kdo se nezúčastní, může dát podepsanou plnou moc (úředně neověřovat) svému kolegovi (může mít max. 5 plných mocí), ale plnou moc nemůžete dát členovi Rady cechu a sekretáři.

 

Jako každý rok bude na závěr VH i tombola "sami sobě", do které můžete přispět drobným nebo i větším dárkem.

 

Každý účastník dostane aktuální ceník ÚRS malířské a lakýrnické práce 2012. Pokud budete brát ceník pro kolegu nebo vedoucí cechovních skupin pro členy skupiny, tak potřebujeme seznam osob, pro které budete ceníky ÚRS odebírat.

Ke koupi budou: cechovní trička (s límečkem i bez), odznaky, samolepky, pletené cechovní šály a nově také přívěšky ke klíčům

 

Napište e-mail, SMS,zavolejte nebo vyplňte dotazník, kdo přijedete na XI. Valnou hromadu do Čejkovic v sobotu 14.4.2012  ráno. Napište též, zda přijedete sám(a) nebo s partnerkou(rem) nebo kolegou, zda se zúčastníte posezení v místní vinárně a zda budete tam přespíte.

 

Program valné hromady:
V průběhu VH bude v předsálí opět prezentace našich partnerů a jejich nových výrobků.

  • Prezence a vyřízení všech úředních formalit: 8:00 - 9:00

·         Zahájení, zpráva o stavu členské základny

·         Volba orgánů VH, schválení programu

·         Výroční zpráva, činnost, hospodaření, KRK 2011

·         Plány činnosti a hospodaření 2012

  • Přestávka –  občerstvení: 10:30 – 11:00

·         Představení kandidátů do Rady cechu a KRK

·         Obhajoba členství (pozastavení/vyloučení)

·         Úprava stanov a Směrnic cechu

·         Prezentace „čestných členů cechu“

  • Přestávka – oběd: 13:30 – 14:30

·         Potvrzení nových/zaniklých členství Cechu

·         Volba členů Rady cechu a KRK

·         Ocenění „Skokan roku“ a další

·         Diskuse, usnesení, závěr: cca 16:00


Svačina a oběd, včetně kávy, čaje atd. budou zajištěny.  Dokumenty předkládané na valné hromadě budou po vyžádání k nahlédnutí 14 dní před konáním valné hromady v sekretariátu cechu nebo před začátkem VH.

 

Pozváni jsou samozřejmě i kandidáti na řádné členství v cechu a zástupci přidružených členů (odborné školy).      

 

O dalších informacích budeme členy kontaktovat e-mailem, SMS zprávou či na diskusním fóru.

 

Cech malířů, lakýrníků a tapetářů ČR - Topolančino, 16.2.2012, 11:07

zpět | nahoru